27 de març, 2007

Happiness...

Què ens fa feliços?? És una pregunta molt complicada a la què no trobaríem una única resposta... Avui he tingut un dia llarg i dur... è quando arrivi à casa... (que és justament on volia estar) m'he plantejat què m'agradaria fer ara per relaxar-me... En primer lloc penso amb el massatge que m'aniré a fer demà (gràcies al massatge que em van regalar per Reis m'hi he aficionat), llegir el llibre que tinc entre mans (Àngels i dimonis, de Dan Brown) amb la meva espelma amb olor de xocolata encesa. M'agraden les coses amb xocolata, i no em refereixo només a les coses comestibles: tot va començar a la perruqueria on em van posar un xampú i mascareta amb olor de xocolata que m'encanta (de fet sempre la demano), després em vaig comprar un sabó amb olor de xocolata, una hidratant de xocolata i una espelma... Us imagineu això??
El meravellós de la felicitat és el mateix que l'amor: que està format per milers de peces, de diferents mides que configuren el trencaclosques dels nostres somnis i il·lusions, aquests petits plaers no són els que recordarem per sempre, però no em digueu que no ens ajuden a ser una mica més feliços.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ara t'hauràs de canviar el nick de "pititeta" pel de "chica_xocolata2.

Petonets de xocolata.

Anònim ha dit...

Més aviat pel de "fumeta de xocolate"