25 de març, 2007

Diumenge... Vint-i-cinc

Avui ha estat un diumenge fantàstic... El Chico Ostra m'ha portat a passejar com a conductor per primera vegada. Com que estic escrivint aquest post, vol dir que no m'ha passat res i que ho ha fet molt i molt bé.
Hem anat a la botiga Jardiland a donar un tomb i ha aparegut ell i l'he vist: un petit bonsai de 5 anys de fulla perenne, de la especie sageretia theezans a partir d'avui s'anomenarà Vint-i-cinc, perquè avui és 25 i la meva edat també és aquesta
Espero que sobrevisqui... de moment he llegit que l'aigua amb massa calç (com al de Lleida) no li va gaire bé, aixi que l'he regat amb aigua filtrada, a la imatge apareix recent regat. Una bona web sobre cura de bonsais és la de bonsaiglobal
També he comprat una espelma amb olor de xocolata ara que m'ha agafat per aquí des que vaig descobrir el xampú amb olor de xocoloata a la perruqueria (és una passada).
Ja continuareu veient fotos del petitó i si algu em pot donar consells sóc tota oïdes...


1 comentari:

Anònim ha dit...

Ha estat un dia fantàstic. Jardilant, una volteta pels cinemes JCA, McAuto i cinc minutets del concert de OT.
I el millor de tot ha estat que ho hem fet tot plegats.
Muas