02 de gener, 2007

Bon any nou!!

Any nou vida nova!!!
El blog té nova cara i jo tinc molts propòsits (alguns d'ells secrets...) d'any nou... En primer lloc vull tornar a anar a Roma, on súper Irene em va fer aquesta foto que jo he retocat i on crec que vivia en una altra vida, perquè m'hi sento com a casa, altres més típics com anar al gimnàs, estalviar etc etc... i mantenir vui aqeust blog ( com deien els del Barça... Aquest any, sí!!)


Tots ells els he apuntat a la meva agenda del FNAC, que farà també de diari i que m'ha regalat el meu bon amic Albert (noies, està solter!!!)

Avui he tornat a la feina, crec que el dia 2 hauria de ser festa, perquè jo encara no he recuperat la son despés de la nit de Cap d'Any, però estic molt orgullosa de mi... Ja tinc els regals de Reis de dues persones i mitja!!!
Tinc ganes de fer coses... aquest 2007 sé que serà el meu any i si seguiu el meu blog descobrireu per què!!!

Si no em passa el que explica en aquest enllaç...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

està tot super bé

Anònim ha dit...

Jo vull saber perquè serà el teu any!

pititeta ha dit...

Estimat tarat... llegeix el blog i ho descobriràs... No vull avançar aconteixements...